18 Ekim 2016 Salı

Loading

Ben bu operasyonu 4-5 yıl araştırıp, sağlığımı ve ideal kilomu geri kazanmak için o arada her yolu deneyip sonunda olabildim. Umduğumdan çok daha zor oldu. İyileşme süreci de çok uzun sürdü.
Sadece basında ve medyada paylaşılanlar harici riskleri de olabilen ciddi bir seçenekti elbette biliyordum ama bana göre başka çarem kalmamıştı.
Bu blog, araştırırken karşılaştığım yalan yanlış ve eksik bilgilerle ağzına kadar dolu blogları gördükten sonra oluşturulmaya karar verildi kısaca. Benim idolüm dediğim Başak Şekerpare nin kendisi, blogu ve yardımcı olduğu facebook grupları + birebir görüştüğüm doktorlarımızdı ilk sağlam kaynaklarım o yüzden paylaşılmış bir kaç bilgileriyle başladım bloguma.
Doktorunuza güvenmeniz çok çok önemli.
Sorularınız varsa alabilirim.

Benim gastrik bypass a gidene kadarki ve sonrasında yaşadıklarımsa..

Çok yakında.

Hiç yorum yok: